طراحی نما

طراحی نمای مهد کودک

طراحی نمای مهد کودک مطابق با علایق کودکان

بدون شک طراحی نمای مهد کودک، باید به گونه‌ای انجام شود که حس امنیت و آرامش را در وجود کودکان برقرار نماید و مطابق با سلیقه کودکان باشد. مهد کودک یک فضای آموزشی است که کودکان پس از جدا شدن از خانواده، در آن قدم می گذارند. ما در این مقاله قصد داریم در مورد اهمیت، ویژگی‌ها و نقش رنگ‌ها در طراحی نمای بیرونی مهدکودک مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. خوشحال می‌شویم اگر تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید. همچنین اگر به دنبال یک تیم حرفه ای برای طراحی نمای مهدکودک خود می گردید، همین حالا با کارشناسان بناباما تماس بگیرید. مهندسان ما صبورانه پاسخگو تمامی سوالات شما خواهند بود.

مشاوره رایگان در زمینه طراحی نمای مهد کودک

اهمیت طراحی نمای مهد کودک

تجربه نشان دهنده آن است که کودکان هنگامی که از خانه و خانواده خود جدا می‌شوند، احساس ترس و استرس فراوانی را تجربه می‌کنند. در بسیاری از مهدهای کودک، شاهد گریه‌های کودکان به خصوص در روزهای ابتدایی ورود به مهد کودک هستیم. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند دوباره آرامش و امنیت را به وجود کودک برگردانند و یکی از این عوامل، طراحی نما برای مهد کودک است.

در واقع طراحی نمای داخلی و خارجی مهد کودک باید به گونه‌ای انجام شود که کودک با نگاه کردن به آن، احساس کند که می‌تواند به این مکان اعتماد کند. حس امنیت مهم‌ترین چیزی است که کودکان در ساعت‌های حضور در مهد به آن نیاز دارند و طراحی نما مهدکودک، نقش موثری در جهت ایجاد این احساس ایفا می کند. فراموش نکنید که طراحی نمای بیرونی مهد کودک، باید توسط کسانی انجام شود که با حس و حال دنیای کودکان آشنا باشند و یا حداقل در این زمینه تحقیقات و مطالعات فراوانی انجام داده باشند. دنیای کودکان پر از رنگ، اشتیاق، شادی و امنیت است و یک نمای مناسب و استاندارد، تمامی این حس‌ها را به کودکان انتقال می‌دهد.

طراحی نمای مهد کودک در بناباما
طراحی نمای مهد کودک

نقش رنگ‌ها در طراحی نمای بیرونی مهد کودک

هیچ چیز به اندازه رنگ‌ها نمی‌توانند احساسات کودکان را تحت تاثیر قرار دهند. هر کدام از رنگ‌ها دارای معنا و مفهوم خود هستند و احساسات خاصی را به کودک انتقال می‌دهند. به همین علت است که طراحان و مهندسان، در هنگام طراحی یک نما اصولی برای مهد کودک، به رنگ‌ها توجه فراوانی دارند.‌ طراحان مجموعه بناباما، در زمینه روانشناسی رنگ‌ها در کودکان، دانش و اطلاعات فراوانی دارند. آن‌ها تحقیقات بسیار زیادی در این زمینه انجام داده‌اند و به خوبی می‌دانند که کدام رنگ برای کدام یک از بخش‌های نمای مهد کودک مناسب است. 

طراحان ما در مجموعه بناباما، از تاثیر رنگ‌ها بر روحیه کودکان بی خبر نیستند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که کودکان در ساعاتی که دور از خانه و خانواده خود هستند، باید لحظات شاد، آرام و پر از حس امنیتی را تجربه کنند. به همین سبب با ایجاد هارمونی و هماهنگی میان رنگ‌ها، بهترین طراحی نمای مهدکودک را انجام می‌دهند.

به دنبال یک طراح خوب برای طراحی نمای بیرونی مهد کودک می‌گردید؟

3 ویژگی در طراحی نمای خارجی مهد کودک

طراحی نمای بیرونی مهدکودک، باید ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد تا بتواند کودکان را به خود مجذوب نماید. ما در این قسمت، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نمای خوب و اصولی برای مهد کودک را با شما عزیزان در میان می‌گذاریم:

  1. یک نمای خوب و اصولی، با استفاده از مصالح مناسب و مقاوم ساخته شده است. این مصالح به گونه‌ای هستند که بنای مهد کودک را از قرار گرفتن در معرض انواع آسیب‌های جوی در امان نگه می‌دارند. همچنین تابش نور خورشید، بارش باران، بارش برف و… نمی‌توانند بر روی مقاومت و زیبایی این مصالح تاثیر بگذارند.
  2. یک نمای استاندارد مهد کودک، حس امنیت را به کودکان القاء می‌کند. کودکان با مشاهده طراحی نمای مهد کودک، احساس می‌کنند که اینجا همان جایی است که می‌توان برای ساعاتی دور از خانواده و در کنار دوستان و مربیان مهربان زندگی کرد.
  3. طراحی نما برای مهد کودک، باید به گونه‌ای انجام شده باشد که نه تنها کودکان، بلکه خانواده آن‌ها را نیز مجذوب خود نماید. کودکان با مشاهده نمای بیرونی یا داخلی آن، باید علاقمند به گذر اوقات خود در این فضا شوند.
طراحی نمای بیرونی مهد کودک
نمای بیرونی مهد کودک

پارامترهای موثر بر قیمت طراحی نمای مهدکودک

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در طراحی نمای هر ساختمانی مطرح می‌شود، قیمت آن است. بدون شک قیمت طراحی نمای هر ساختمانی، با توجه به متراژ بنا، نوع بنا و سبکی که برای آن انتخاب شده، متفاوت می‌باشد. بنابراین مواردی مانند سلیقه و بودجه کارفرما و همچنین قوانین و ضوابط شهرداری در تعیین قیمت آن موثر هستند. مصالحی که قرار است برای طراحی نما ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. همچنین سبک انتخاب شده برای نمای ساختمان، تاثیر مستقیمی در هزینه نهایی آن دارند. به عنوان مثال قیمت طراحی سبک رومی برای ساختمان، بیشتر از نمای مدرن یا مینیمال است. زیرا در این سبک از بنا به جزئیات توجه بیشتری شده و زمان زیادی برای اجرای این سبک لازم است. همچنین هر چقدر متراژ یک بنا بیشتر باشد، قیمت طراحی نمای بیرونی آن نیز افزایش خواهد یافت. مهم‌ترین پارامترهای تاثیر گذار در قیمت طراحی نمای یک ساختمان عبارتند از:

  • سبک نمای ساختمان
  • مصالح و مواد اولیه مورد استفاده در طراحی نما
  • متراژ و ابعاد ساختمان
  • حق الزحمه طراحان، پیمانکاران و کارگران ساختمان

تاثیر نقاشی دیواری در نمای بیرونی مهد کودک

اگر قصد دارید فضای مهد کودک را خلاقانه و هوشمند نشان دهید، کافی است بر روی نقاشی و طراحی دیوار مهدکودک تمرکز کنید. در این نقاشی‌ها باید از رنگ‌های شاد و جذاب استفاده شود، چرا که کودکان با رنگ‌های تیره میانه خوبی ندارند. همچنین تصاویری که بر روی این دیوارها نقاشی می‌شود، باید از میان تصاویر مورد علاقه کودکان انتخاب شوند. به عنوان مثال طرح‌هایی از طبیعت، ستارگان، شخصیت‌های کارتونی یا فضاهای تخیلی مواردی هستند که کودکان به آن ها علاقه فراوانی دارند. این طرح ها اگر به شیوه‌ای هنرمندانه و خلاقانه بر روی دیوار‌های مهد کودک نقاشی شوند، حس و حال بسیار خوبی را برای کودکان به ارمغان خواهند آورد.  فراموش نکنید که نقاشی دیوارهای بیرونی و داخلی مهد کودک، به همان اندازه طراحی نما آن اهمیت دارد. بنابراین همواره سعی کنید از افراد هنرمند، ماهر و خوش ذوق بخواهید که کار نقاشی این دیوارها را انجام دهد.

طراحی نمای خارجی مهد کودک

سفارش طراحی نمای مهد کودک در بناباما

مهندسین و طراحان ما در مجموعه بناباما، سالهاست در زمینه طراحی نما برای ساختمان‌های مختلف به فعالیت مشغول هستند. طراحان ما تنها به دانش و تخصص خود اکتفا نکرده‌اند، بلکه در طول این سال‌ها همواره تلاش کرده‌اند تا با تحقیق و بررسی فراوان، نیازهای مشتریان خود را شناسایی کنند. ما در این مسیر، تجربیات ارزشمندی به دست آورده‌ایم که باعث شده بتوانیم توسط آن‌ها به مشتریان خویش بهتر خدمت کنیم.

طراحی نما مهد کودک

اگر شما عزیزان قصد طراحی نمای بیرونی مهد کودک را دارید، می‌توانید بر روی دانش و تجربه مهندسان و طراحان ما حساب کنید. ما به خوبی می‌دانیم که نمای یک مهد کودک، باید چگونه طراحی شود تا کودکان بتوانند ساعت‌های دوری از خانه و خانواده خود را با شادی و آرامش در آن سپری کنند. ما از نقش رنگ‌ها و طرح‌های کودکانه در نمای مهد کودک غافل نیستیم و می‌دانیم که چه مصالحی برای نمای مهد کودک مناسب است تا بنایی مقاوم و مستحکم در اختیار کودکان دلبند این سرزمین قرار دهیم. پس با ما تماس بگیرید و با خیال راحت، طراحی نما مهد کودک خود را به تیم قدرتمند بناباما بسپارید.

طراحی نمای بیرونی مهدکودک را به بناباما بسپارید

مراحل ثبت سفارش طراحی نمای ساختمان در بناباما

  • مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان طراحی
  • ارسال موقعیت مکانی و تصاویر (در صورت نیاز) از سوی کارفرما
  • بازدید میدانی رایگان از محل پروژه و برداشت وضع موجود
  • ارائه طرح و پیشنهادات اولیه به کارفرما و کسب نظرات و علایق ایشان
  • عقد قرارداد با کارفرما
  • برداشت دقیق ساختمان موجود توسط نقشه بردار مجرب
  • طراحی اولیه پوسته نما
  • اخذ تاییدیه اولیه کارفرما
  • طراحی سه طرح پیشنهادی به کارفرما براساس طرح اولیه و سلیقه کارفرما و انتخاب طرح نهایی کارفرما
  • طراحی نهایی نما به همراه ارائه کلیه نقشه های دوبعدی، سه بعدی و جزئیات اجرایی نما
  • بازدید رایگان جهت مشاوره در حین اجرا نما
نمای بیرونی مهدکودک
نمای خارجی مهدکودک

سخن پایانی

مهد کودک، مکانی است که کودکان مستقل بودن را در آن آموزش می‌گیرند. آن‌ها در این فضا مهارت‌های شخصی و اجتماعی خود را بهبود می‌بخشند و برای زندگی در اجتماعی بزرگ‌تر آماده می‌شوند. بنابراین بسیار مهم است که به طراحی نمای بیرونی مهد کودک و همچنین نمای درونی آن، اهمیت فراوانی بدهید. ما با ارائه این مطالب، تلاش کردیم شما را با مهم‌ترین مواردی که در طراحی یک نما دقیق و اصولی برای مهد کودک مطرح هستند آشنا کنیم. از تاثیر رنگ‌ها و نقش‌ها گفتیم و بر لزوم طراحی نمای آن توسط یک تیم ماهر و حرفه‌ای تاکید کردیم. امیدواریم با مطالعه این مطالب، اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در زمینه اصول اولیه طراحی نما برای مهد کودک به دست آورده باشید و بهترین طرح‌ها را برای مهد کودک خود خلق کنید.

سوالات متداول

هزینه طراحی نما برای مهد کودک چقدر است؟

هزینه طراحی نما برای مهد کودک نیز مانند بسیاری دیگر از ساختمان‌ها، به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به متراژ و ارتفاع ساختمان، سبک نما، مصالحی که قرار است برای آن استفاده شود و جزئیات نما اشاره نمود.

نقش مصالح در طراحی نمای بیرونی مهد کودک چیست؟

بدون شک مصالح در استحکام، دوام و زیبایی یک مهد کودک نقش بسیار مهمی دارند. اگر در طراحی نما، از مصالح با کیفیت و مرغوب استفاده کنید، بدون شک نمای خارجی ساختمان، از قرار گرفتن در معرض آسیب باد، باران، برف و تابش نور خورشید در امان خواهند ماند. چنین بنایی، همیشه زیبایی و جذابیت خود را حفظ خواهد کرد، حتی اگر ماه‌ها و سال‌های طولانی از طراحی نمای آن سپری شده باشد.

از چه عناصری برای طراحی نمای مهد کودک استفاده کنیم؟

خوشبختانه در طراحی نما برای مهد کودک، دست طراحان باز است و می‌توانند از المان‌ها و عناصر مورد علاقه کودکان استفاده کنند. یکی از ساده‌ترین و بهترین آن‌ها، رنگ است. (آن‌ هم رنگ‌های شادی که حس زندگی و شور و اشتیاق را به کودکان هدیه دهند.)

سایر خدمات پیشنهادی طراحی نما در بناباما

دکمه بازگشت به بالا
همین حالا تماس بگیرید