دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران تأثیر بسزایی در جذب و حفظ مشتری دارد. در این مقاله قصد داریم تا پیرامون اصول طراحی دکوراسیون داخلی رستوران صحبت کنیم. همچنین در ادامه به بررسی طراحی داخلی رستوران مدرن، سنتی و کلاسیک میپردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین اگر به دنبال یک تیم حرفه ای برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران خود میگردید، همین حالا با ما تماس بگیرید. طراحان بناباما با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات طراحی دکوراسیون رستوران می باشند.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران
طراحی دکوراسیون رستوران

شاید در ابتدای امر مخالف این قضیه باشید. برای ما هم کاملاً واضح و روشن است که منوی غذایی حرف اول را می زند. اما به نظرتان چرا برخی رستوران ها همواره پذیرایی مشتریان بیشتری هستند و برخی دیگر با وجود ارائه غذای خوب و با کیفیت، سهم زیادی از بازار فروش را به دست نمی آورند؟ کلید حل مسئله، طراحی داخلی رستوران است. با ما همراه باشید تا با اصول طراحی داخلی رستوران و اهمیت آن آشنا شوید.

مشاوره با مهندسان طراح بناباما

مشاوره رایگان در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

مدت زمان تخمینی مطالعه: 11 دقیقه

طراحي داخلي رستوران چیست؟

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران به مجموعه اقداماتی که برای زیبای سازی فضای رستوران به کار می رود گفته می شود. این اقدامات در اغلب مواقع موجب بهبود کارآیی رستوران و بهینه سازی فضا نیز می شوند. طراحان داخلی در زمان دیزاین داخلی رستوران، ترکیب ماهرانه ای از طرح، رنگ و بافت ایجاد می کنند. تمام توجه و تمرکز آنان در حین طراحی، افزایش کارایی فضا در کنار حفظ مشتری و افزایش رضایت اوست.حتما متوجه شده اید که وارد هر رستورانی که می شوید، حال و هوای خاصی را در آن حس می کنید. برخی دارای حس صمیمیت بیشتری هستند و برخی دیگر کاملاً شیک، رسمی و مجلل جلوه می کنند. این همان کانسپت و ایده اصلی طراحی دکوراسیون رستوران است که توسط یک طراح خبره انتخاب و اجرا می شود.

به طور معمول برای پیدا کردن ایده اصلی دیزاین رستوران از یک منبع الهام بخش استفاده می شود. سلایق شخصی و سنت های محلی صاحبین رستوران نیز در این امر دخیل خواهد بود. با این حال اغلب رستوران ها از سه سبک رایج برای دیزاین فضا بهره می برند. سبک های کلاسیک، مدرن و سنتی، سه سبک محبوب در دکوراسیون داخلی به شمار می روند. با استفاده از این سه سبک معماری، می توان فضای داخلی رستوران را به خوبی چیدمان و دکوراسیون نمود. این را به خاطر داشته باشید که تفاوتی ندارد از کدام سبک برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران استفاده می کنید. زمانی که مولفه های اصلی هر سبک را به خوبی اجرا نموده و در پیاده سازی دیتیل های جزئی نیز نهایت صبر و حوصله را به خرج دهید، در نهایت یک طراحی موفق و زیبا می سازید.

طراحي داخلي رستوران در بناباما
طراحي داخلي رستوران

مهم ترین اصول طراحی داخلی رستوران

همانطور که گفته شد، سه سبک مدرن، کلاسیک و سنتی رایج ترین تم های مورد استفاده در رستوران ها هستند. اصول دیزاین داخلی رستوران در هر سه سبک متفاوت است. برای اینکه دکوراسیون داخلی رستوران خود را از سایر رقبا متمایز کنید، لازم است در ابتدا جامعه هدف خود را مشخص کنید. سپس در تناسب با آن تم رنگی و پس زمینه مناسب استفاده کنید.

اصول طراحی داخلی رستوران
اصول طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

اگر رستوران شما پذیرای طیف جوان جامعه خواهد بود، بهتر است از سبک های مینیمال طراحی دکوراسیون داخلی در همراهی با رنگ های شاد و پر انرژی استفاده کنید. به طور عکس برای طراحی یک رستوران خانوادگی، می توانید از رنگ های ملایم در هماهنگی با طرح های کلاسیک و یا سنتی بهره ببرید. اما این دو مورد تنها راه برای طراحی دکوراسیون رستوران نیست. تنوع طرح و رنگ در سبک های مختلف به قدریست که ضروری می دانیم پیش از هر چیز با جزئیات هر سبک آشنا شده و در ادامه برای هارمونی رنگ و طرح تصمیم بگیرید.

مشاوره با مهندسان طراح بناباما

به دنبال یک طراح خوب برای طراحی دکوراسیون رستوران خود می‌گردید؟

طراحی داخلی رستوران مدرن

دکوراسیون داخلی مدرن فاقد تزئینات اضافه است. در این سبک از دیزاین، از نورهای ملایم، طرح های خلوت در همراهی با آثار هنری استفاده می شود. دست شما برای انتخاب رنگ کاملاً باز است. شما می توانید از پالت رنگی سفید و یا رنگ های شاد و خنثی برای پوشش کف، دیوار و حتی روکش مبلمان خود استفاده کنید. با این حال مجاز به استفاده از رنگ های تیره و اشباع شده نیستید. در طراحی داخلی رستوران مدرن از متریال چوب ساده و یا مصنوعات منعطف استفاده می شود. سبک مدرن بهترین گزینه برای طراحی رستوران های مدرن، شیک و خاص است. در رستوران های مدرن می توان از عموم افراد جامعه پذیرایی نمود.

طراحی داخلی رستوران مدرن - بناباما
طراحی داخلی رستوران مدرن

طراحی داخلی رستوران سنتی

برای طراحی داخلی رستوران سنتی، طراحان از تم های سنتی استفاده می کنند. سپس سایر عناصر موجود در فضا را همچون مبلمان، ظروف سرو و حتی منوی غذایی را از آیتم های محلی انتخاب می کنند. برای مثال در اغلب رستوران های سنتی از ترکیب موسیقی زنده در کنار عناصر قدیمی همچون سماور و یا کرسی استفاده می شود. در این سبک از دکوراسیون از توناژ رنگی زرشکی، قرمز، سبز و فیروزه ای برای بخش های مختلف رستوران، همچون روکش صندلی ها، دیوار پوش و یا کفپوش ها استفاده می شود.

مبلمان ها نیز از انواع تخت های چوبی انتخاب می شوند. طراحی دکوراسیون رستوران در سبک های سنتی و محلی، موجب افزایش حس صمیمیت شده و فضای دلنشین تری ایجاد می کند. به همین خاطر است که اغلب مردم برای دورهمی های خانوادگی خود از رستوران های سنتی استفاده می کنند.

طراحی داخلی رستوران سنتی
دکوراسیون رستوران سنتی

طراحی داخلی رستوران کلاسیک

سبک کلاسیک یکی از شیک ترین و مجلل ترین سبک های دکوراسیون است. در انتخاب این سبک لازم است وسواس بیشتری نسبت به نوع مبلمان و نحوه چیدمان آن به خرج دهید. همچنین به نحوه صحیح نورپردازی دقت کنید. در دیزاین داخلی رستوران به سبک کلاسیک از مبلمان های مجلل و لاکچری در رنگ های گرم و تیره استفاده می شود. چیدمان این مبلمان ها به گونه ای صورت می گیرد که مشتری ها فضای خصوصی بیشتری در اختیار داشته باشند.

نورپردازی نیز به شکل خاص در بخش هایی از محیط تقویت می شود تا بدین شکل یک نقطه تمرکز زیبا خلق شود. در رستوران های کلاسیک روح حاکم بر فضا کاملاً رسمی و لاکچری است. برای تقویت این مشخصه، طراحان از انواع شمع، لوستر، تابلوهای مجلل و گلدان های بزرگ استفاده می کنند.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک
دکوراسیون رستوران کلاسیک

ثبت سفارش طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در بناباما

تیم مهندسین بناباما با سال ها تجربه و تخصص آماده طراحی دکوراسیون داخلی رستوران شما می باشد. تنها کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم ثبت سفارش را تکمیل کنید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان و دریافت نمونه کارها با ما در ارتباط باشید.

مشاوره با مهندسان طراح بناباما

به دنبال یک طراح خوب برای طراحی دکوراسیون رستوران خود می‌گردید؟

مزایای سفارش طراحی دکوراسیون رستوران در بناباما

همه ما می دانیم که چیدمان و دکوراسیون داخلی نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. کافیست به دستاوردهای خود در خصوص چیدمان نگاهی بیندازیم تا متوجه اهمیت این مسئله شویم. پیداست که سفارش طراحی دکوراسیون به یک شرکت معتبر مانند بناباما، ریسک اتلاف وقت و هزینه را کاهش می دهد. اما این کار مزایای بیشتری در بر دارد. از جمله اینکه:

  • مشاوره دقیقی در خصوص خرید تجهیزات به دست می آورید.
  • بناباما ارتباط خوبی با برندهای خوشنام دارد. ما می توانیم محصولات مورد نیاز شما را با قیمت کمتری تهیه کرده و در اختیارتان قرار دهند.
  • هیچ گونه نگرانی از بابت کیفیت طراحی نخواهید داشت. چرا که مرحله به مرحله طراحی به تایید شما رسیده و سپس جلو می رود.
  • شما می توانید تصویری واقعی از طراحی داخلی را در قالب رندرهای سه بعدی ببینید. این تصاویر پیش از اجرای طرح در اختیار شما قرار می گیرد تا به تایید شما برسد.
  • یک طراح حرفه ای به شما در انتخاب رنگ، متریال و حتی شدت نور کمک می کند.
  • با سفارش طراحی دکوراسیون داخلی به تیم بناباما، از فضای رستوران خود بیشترین استفاده را می برید. چرا که طراحان ما در طول طراحی به بهینه سازی آن نیز می پردازند.
  • عملکرد فضا را بهبود داده و در مواردی به آنان عملکردی چندگانه می دهید.
  • سلایق شخصی خود را با اصول طراحی دکوراسیون پیاده سازی می کنید.

سخن پایانی

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران کار سخت و پیچیده ای است. از آنجایی که دیزاین رستوران تاثیر مستقیمی بر سودآوری رستوران شما می گذارد، لازم است برای دیزاین این فضا از دانش تخصصی طراحان داخلی استفاده کنید. یک طراح حرفه ای و کاربلد می تواند ترکیب ماهرانه از طرح، رنگ و کانسپت اصلی به وجود آورد. بدین شکل دیزاین رستوران شما از سایر رقبا، متمایز خواهد شد.

پرسش های متداول

چند سبک برای طراحی داخلی رستوران وجود دارد؟

عموماً از سه سبک مدرن، کلاسیک و سنتی برای چیدمان فضای رستوران استفاده می شود. با این حال شما می توانید سبک مخصوص به خود را نیز داشته باشید.

آیا طراحی دکوراسیون داخلی رستوران اهمیتی دارد؟

بله. چیدمان صحیح رستوران تأثیر بسزایی در جذب مشتری و حفظ آن دارد.

 طراحی دیزاین داخلی رستوران چیست؟

عموم کارهایی که برای زیباسازی، چیدمان و آراستگی انجام می شود، با عنوان دیزاین داخلی شناخته می شود.

سایر خدمات پیشنهادی بناباما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
همین حالا تماس بگیرید